Sunday 10 October 2010

Pada tarikh ini 10.10.10

Setelah sekian lama blog ini ku biarkan bersawang dan pada tarikh yang cantek ni, aku tergerak hati utk men'update semula blog ini...sebenarnya telah byk jugak persiapan yang telah aku buat utk majlis perkawinan kami secara diam2. Aku buat senyap2 jer kerana tidak kamu menyusahkan orang disekeliling aku...
Pagi tadi aku mendapat idea utk buat 'centerpiece' ....

*

*

*

*

jeng

*

*

jeng

dah siap dah...

ada 7 semuanya...


taaadaaaaa.........

No comments:

Sunday 10 October 2010

Pada tarikh ini 10.10.10

Setelah sekian lama blog ini ku biarkan bersawang dan pada tarikh yang cantek ni, aku tergerak hati utk men'update semula blog ini...sebenarnya telah byk jugak persiapan yang telah aku buat utk majlis perkawinan kami secara diam2. Aku buat senyap2 jer kerana tidak kamu menyusahkan orang disekeliling aku...
Pagi tadi aku mendapat idea utk buat 'centerpiece' ....

*

*

*

*

jeng

*

*

jeng

dah siap dah...

ada 7 semuanya...


taaadaaaaa.........

No comments: