Wednesday 12 May 2010

My first day

Hai Fren !
Hari ini terhasilnya sebuah blog ... macam x caya jer...
Dan hari ni juga adalah hari ketiga aku menjadi tunangan kepada Khairul Nizam, mmg x sangka kami kenal hanya 4 bulan 5 hari jer pada tarikh kami ditunangkan..dah jodoh..alhamdulliah.
Hari ni aku mula mencari-cari idea untuk majlis perkawinan kami nnt...dan timbul lah idea utk m'create satu blog...aku pun bukannya pandai sangat...tp try2..jadi inilah hasil nya...blog ni dah lama wujud, hanya pada hari ni aku tergerak hati utk m'update blog utk persiapan perkawinan kami supaya dpt dikongsi bersama...

No comments:

Wednesday 12 May 2010

My first day

Hai Fren !
Hari ini terhasilnya sebuah blog ... macam x caya jer...
Dan hari ni juga adalah hari ketiga aku menjadi tunangan kepada Khairul Nizam, mmg x sangka kami kenal hanya 4 bulan 5 hari jer pada tarikh kami ditunangkan..dah jodoh..alhamdulliah.
Hari ni aku mula mencari-cari idea untuk majlis perkawinan kami nnt...dan timbul lah idea utk m'create satu blog...aku pun bukannya pandai sangat...tp try2..jadi inilah hasil nya...blog ni dah lama wujud, hanya pada hari ni aku tergerak hati utk m'update blog utk persiapan perkawinan kami supaya dpt dikongsi bersama...

No comments: