Friday 14 May 2010

Pelamin Tunang

Ini gambar pelamin aku semasa aku bertunang...ok ker? Mini pelamin jer...simple..but nice lah,hehehe perasan sendiri kan, hmmmm thanks to my anak saudara *along* yang sudi mencreatekan pelamin utk aku. Dia mmg ada cita2 nak buka kedai pengantin, dah mula lah buka secara kecil-kecilan, aku memang support dia coz dia memang minat and ada kesungguhan...skrg ni pun along mmg ambik tempahan menjahit baju 'raya' dan jugak baju pengantin....tempahan banyak diterima dr Eless from KL..

No comments:

Friday 14 May 2010

Pelamin Tunang

Ini gambar pelamin aku semasa aku bertunang...ok ker? Mini pelamin jer...simple..but nice lah,hehehe perasan sendiri kan, hmmmm thanks to my anak saudara *along* yang sudi mencreatekan pelamin utk aku. Dia mmg ada cita2 nak buka kedai pengantin, dah mula lah buka secara kecil-kecilan, aku memang support dia coz dia memang minat and ada kesungguhan...skrg ni pun along mmg ambik tempahan menjahit baju 'raya' dan jugak baju pengantin....tempahan banyak diterima dr Eless from KL..

No comments: