Friday 25 March 2011

saya di tag...!

Hai & Salam semua...


Thanks untuk Cik Dyn kerana tag saya!


1. Nama samaran
Lisa
Nor
Ca
Mok Ca
Mak Su

2. 5 tarikh penting
17 Jun
26 Sept
4 Jan
12 Feb
20 Feb


3. 5 perkara yang saya buat semalam
morning meeting
mkn rojak dgn k.ina
blk kerja lambat coz kena buat chart utk quality meeting
basuh baju
untuk entry utk blog tp x jadi nak post


4. 5 perkara buat saya gembira
balik kampung
pergi travel
tgk wayang dgn en.husband
shopping
lepak dgn en.husband & kekawan

5. 5 perkara sebab jawab soalan
sbb kena tag
sbb suka tulis blog hehehhe
sbb boleh tag org lain aik...
sbb bosan...x bosan suka lah...
sbb..alamak dah xada idea lah

6. 5 nama untuk di tag
Elmo
Cik puan Syaz
Miyoko
Putri Qaseh
Nizabeba

ok settle dah jawah & dah tag...
:)


No comments:

Friday 25 March 2011

saya di tag...!

Hai & Salam semua...


Thanks untuk Cik Dyn kerana tag saya!


1. Nama samaran
Lisa
Nor
Ca
Mok Ca
Mak Su

2. 5 tarikh penting
17 Jun
26 Sept
4 Jan
12 Feb
20 Feb


3. 5 perkara yang saya buat semalam
morning meeting
mkn rojak dgn k.ina
blk kerja lambat coz kena buat chart utk quality meeting
basuh baju
untuk entry utk blog tp x jadi nak post


4. 5 perkara buat saya gembira
balik kampung
pergi travel
tgk wayang dgn en.husband
shopping
lepak dgn en.husband & kekawan

5. 5 perkara sebab jawab soalan
sbb kena tag
sbb suka tulis blog hehehhe
sbb boleh tag org lain aik...
sbb bosan...x bosan suka lah...
sbb..alamak dah xada idea lah

6. 5 nama untuk di tag
Elmo
Cik puan Syaz
Miyoko
Putri Qaseh
Nizabeba

ok settle dah jawah & dah tag...
:)


No comments: